Osaajat esille artikkelisarja esittelee anonyymisti ammattilaisia, jotka etsivät uusia mahdollisuuksia uralleen. Esittelyiden tarkoituksena on tuoda esille maistiaisia heidän kokemuksestaan ja tavoitteistaan, sekä luoda yhteys osaajien ja yritysten välille. Osaajaprofiilit on luotu yhteistyössä esittelyissä mukana olevien ammattilaisten kanssa.

Yhtä lailla, kuin on olemassa piilotyöpaikkoja, on myös piilo-osaajia. Haluan osaajaprofiilien julkaisujen avulla olla mahdollistamassa talenttien ja työpaikkojen yhdistämisessä matalalla kynnyksellä.

Osaajaesittelyt saavat taas pienen tauon jälkeen jatkoa. Asiakaskokemuksen merkitys kasvaa jatkuvasti ja siihen onkin syytä panostaa, ammattilaisen johdolla. Tänään teille esittäytyy intohimoisesti asiakaskokemukseen suhtautuva kehittäjä, joka osaa hyödyntää koko monipuolisen taustansa asiakaskokemusprosessin parantamisessa. Mikäli tarvitsette organisaatioonne asiakaskokemuksen sanansaattajaa, tässä teille tarjolla sellainen. Olkaa hyvät.

CUSTOMER EXPERIENCE | BUSINESS DEVELOPEMENT | BRAND BUILDING BY CUSTOMER EXPERIENCE

HALUTUT ROOLIT

Asiakaskokemus on yrityksen tärkein kilpailukeino. Haluan johtaa asiakaskokemuksen kehittämistä läpi koko organisaation ja varmistaa, että asiakaskokemusprosessin merkitys ymmärretään yrityksen jokaisella tasolla. Brändi syntyy asiakaskohtaamisessa, tapahtuipa se sitten mainonnan, puhelinpalvelun, kyselyn tai vaikka ostotapahtuman kautta.

Olen työskennellyt asiakkuuksien parissa myynnissä, markkinoinnissa, viestinnässä, kehityksessä ja strategisessa suunnittelussa, joten minulla on vankka näkemys siitä, miten vahvistetaan positiivista asiakaskokemusta eri kohtaamispisteissä.

Asiakaskokemusprosessin organisoinnista ja sen kehitysvaiheesta riippuen, näen itseni asiakaskokemusjohtajana/päällikkönä tai työskentelemässä asiakaskokemus-, kehitys- tai strategiaosastolla. 

YDINOSAAMINEN

Haluan intohimoisesti parantaa asiakaskokemusta. Minulla on vahva brändinrakentamisen ja markkinoinnin osaaminen yhdestä Suomen tunnetuimmista vähittäiskaupan ketjuista. Monipuolinen taustani eri toiminnoista ja eri yrityksistä (mm. mainostoimistot, rahoitusala) sekä monivuotinen kiinnostukseni ja kokemukseni asiakasymmärryksestä ovat avuksi asiakaspolkujen määrittelemisessä, mittaamisessa ja kehittämisessä. Digi- ja kivijalkaosaamiseni avulla varmistan, että haluttu asiakaskokemus toteutuu joka kanavassa.

Olen business-henkinen, analyyttinen ja looginen. Uskon datalla johtamiseen sekä mittaamisen ja tutkimuksen hyödyntämisen voimaan. Vahvuuksiani ovat rohkeus, innovatiivisuus ja luovuus, mutta en käytä aikaa sen muuttamiseen, mikä ei ole rikki. Olen tehokas ja peräänantamaton - vien projektit sinnikkäästi kohti tavoitteita. Työskentelen tuloshakuisesti itsenäisesti ja tiimissä sekä nautin onnistumisista. Uskon osallistuttamisen ja avoimen, yksinkertaisen viestinnän voimaan motivoinnissa ja kun halutaan saavuttaa yhteiset tavoitteet.

 

TOIMIALA

Asiakaskokemuksen parantaminen ei ole toimialariippuvaista, joten olen avoin eri toimialoille. Pääasia on, että asiakaskokemuksen kehittämiseen panostetaan aidosti. Huom! Kokemuksistani verkkopalveluista/somesta ja kivijalasta on hyötyä myös esim. elintarviketeollisuudessa sekä terveys-, liikunta- ja matkailualalla.

TOIMIALUE

Pääasiassa pääkaupunkiseutu, mutta myös Tampereen alue, jos etätyöt ovat mahdollisuus eivätkä uhka.

 

KIINNOSTAVAT ORGANISAATIOT

Haluan työskennellä organisaatiossa, jossa kuuluu nauru. Tavoitteiden asettamisen pitää olla selkeää, ja on parasta, jos päätökset voidaan tehdä paikallisesti tai ainakin vähällä byrokratialla. Arvostamani yritys, jolle olen lojaali ja johon panostan täysillä, pitää tärkeänä henkilöstön hyvinvointia. Yritys, jossa haluan työskennellä ymmärtää asiakaskokemuksen tärkeyden ja antaa sen parantamiselle sisäiset ja ulkoiset resurssit. Toivon, että yrityksen ja minun arvoni kohtaavat sanoissa asiakaslähtöisyys, avoimuus, tehokkuus ja luottamus.

TAVOITTEET

Tavoitteeni on päästä asettamaan tavoitteet ja mittarit sekä tehdä työtä asiakaskokemuksen parantamiseksi yrityksessä, joka panostaa siihen, ellei jo nyt niin viimeistään huomenna. Haluan varmistaa, että koko henkilöstö saadaan ymmärtämään asiakaskokemuksen merkitys ja se valjastetaan tuottamaan parempaa asiakaskokemusta jokapäiväisessä työssä. Tavoitteeni on aikaansaada merkittäviä parannuksia asiakaskokemusprosessissa siten, että asiakasuskollisuus lisääntyy ja myynti kasvaa.

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä minuun, saatan teidät yhteiseen keskusteluun.

elina.liikka@rekrytointitalli.fi

Puh. 040 1612474