Rekrytointitalli
Avoimet työpaikat
Asiakasyrityksemme toimivat eri aloilla ja etsivät työntekijöitä eri tehtäviin aina myyntitykistä rakennusinsinööriin ja toimistoassistentista IT-koodariin. Lähetä meille avoin hakemus! Se on ensimmäinen askel uuteen työpaikkaan.
Our clients operate in various different industries. Send us your open application and we do our best to find you a new job!
PHZ Full Stack Oy on helsinkiläinen ohjelmistoyritys, joka on erikoistunut on-site IT-konsultointiin. Teemme projekteja kestävän kehityksen menetelmillä, jotka säästävät vuosittain miljoonia suurilta asiakkailtamme.
Mikä meidät erottaa muista IT-konsulttifirmoista?
1) Palkkausmallimme on Helsingin paras.
2) Päämetodimme on ollut Extreme Programming jo vuodesta 2004 alkaen ja olemme infrastruktuurin puolella siirtyneet devops-malliin. Työilmapiirimme on rento ja vastustamme ylitöitä, sillä XP-filosofian mukaisesti on parempi tehdä korkealaatuista koodia virkeänä, kuin korjailla bugeja yömyöhään. Lue lisää yrityskulttuuristamme.
3) Teemme paljon muutakin mielenkiintoista, meillä on mm. oma pelistudio ja panostamme esportsiin.
Etsimme tiimiimme jatkuvasti uusia jäseniä, jotka haluavat tehdä mielummin tiimityötä huippukollegoiden kanssa kuin yksin. Yhtiömme omistaa henkilökunta, eikä meillä ole ulkopuolisia omistajia. Toivomme vähintään 5 vuoden kokemusta ohjelmoijana, mutta vähempikin riittää, jos ansiot ovat muuten vahvat. Lisäksi vaatimuksena on sujuva suomen kielen taito.
Osaamistoive. Kuten nimemmekin full stackiin viittaa, toivomme, että meillä osataan useampaa lähestymistapaa: frontista, backistä ja cloudista 2/3 riittää. 3/3 on vielä hienompi!
-Frontista esimerkiksi: JavaScript ja TypeScript
-Back: Node.js, Java, C#
-Pilvi: AWS, Azure
Seniori-osaaja (+5 vuotta työssä hankittua kokemusta)! Jos nämä eivät ihan osuneet, niin tutustu muihin PHZ:n paikkoihin: https://ats.talentadore.com/apply/phz-muut-tyopaikat-phz-full-stack-oy/m2rGL7
Hakeminen on helppoa! Liitä vain cv:si tai linkki esim. LinkedIniin tai johonkin josta pääsemme paremmin tutustumaan taustaasi. Kaikkien etuna on, että pääset mahdollisimman vaivattomavasti ja nopeasti keskustelemaan työstä suoraan PHZ:n johdon kanssa, ja näin myös lupaamme toimia. Lisätiedot: Rekrytointitallin rekrytointikonsultti Tina Dahlgren. 040 554 2130 ja tina.dahlgren@rekrytointitalli.fi
PHZ Full Stack Oy on helsinkiläinen ohjelmistoyritys, joka on erikoistunut on-site IT-konsultointiin. Teemme projekteja kestävän kehityksen menetelmillä, jotka säästävät vuosittain miljoonia suurilta asiakkailtamme.
Mikä meidät erottaa muista IT-konsulttifirmoista?
1) Palkkausmallimme on Helsingin paras.
2) Päämetodimme on ollut Extreme Programming jo vuodesta 2004 alkaen ja olemme infrastruktuurin puolella siirtyneet devops-malliin. Työilmapiirimme on rento ja vastustamme ylitöitä, sillä XP-filosofian mukaisesti on parempi tehdä korkealaatuista koodia virkeänä, kuin korjailla bugeja yömyöhään. Lue lisää yrityskulttuuristamme.
3) Teemme paljon muutakin mielenkiintoista, meillä on mm. oma pelistudio ja panostamme esportsiin.
Etsimme tiimiimme jatkuvasti uusia jäseniä, jotka haluavat tehdä mielummin tiimityötä huippukollegoiden kanssa kuin yksin. Yhtiömme omistaa henkilökunta, eikä meillä ole ulkopuolisia omistajia. Toivomme vähintään 5 vuoden kokemusta ohjelmoijana, mutta vähempikin riittää, jos ansiot ovat muuten vahvat. Lisäksi vaatimuksena on sujuva suomen kielen taito.
Osaamistoive. Kuten nimemmekin full stackiin viittaa, toivomme, että meillä osataan useampaa lähestymistapaa: frontista, backistä ja cloudista 2/3 riittää. 3/3 on vielä hienompi!
-Frontista esimerkiksi: JavaScript ja TypeScript
-Back: Node.js, Java, C#
-Pilvi: AWS, Azure
Seniori-osaaja (+5 vuotta työssä hankittua kokemusta)! Jos nämä eivät ihan osuneet, niin tutustu muihin PHZ:n paikkoihin: https://ats.talentadore.com/apply/phz-muut-tyopaikat-phz-full-stack-oy/m2rGL7
Hakeminen on helppoa! Liitä vain cv:si tai linkki esim. LinkedIniin tai johonkin josta pääsemme paremmin tutustumaan taustaasi. Kaikkien etuna on, että pääset mahdollisimman vaivattomavasti ja nopeasti keskustelemaan työstä suoraan PHZ:n johdon kanssa, ja näin myös lupaamme toimia. Lisätiedot: Rekrytointitallin rekrytointikonsultti Tina Dahlgren. 040 554 2130 ja tina.dahlgren@rekrytointitalli.fi
PHZ Full Stack Oy on helsinkiläinen ohjelmistoyritys, joka on erikoistunut on-site IT-konsultointiin. Teemme projekteja kestävän kehityksen menetelmillä, jotka säästävät vuosittain miljoonia suurilta asiakkailtamme.
Mikä meidät erottaa muista IT-konsulttifirmoista?
1) Palkkausmallimme on Helsingin paras.
2) Päämetodimme on ollut Extreme Programming jo vuodesta 2004 alkaen ja olemme infrastruktuurin puolella siirtyneet devops-malliin. Työilmapiirimme on rento ja vastustamme ylitöitä, sillä XP-filosofian mukaisesti on parempi tehdä korkealaatuista koodia virkeänä, kuin korjailla bugeja yömyöhään. Lue lisää yrityskulttuuristamme.
3) Teemme paljon muutakin mielenkiintoista, meillä on mm. oma pelistudio ja panostamme esportsiin.
Etsimme tiimiimme jatkuvasti uusia jäseniä, jotka haluavat tehdä mielummin tiimityötä huippukollegoiden kanssa kuin yksin. Yhtiömme omistaa henkilökunta, eikä meillä ole ulkopuolisia omistajia. Toivomme vähintään 5 vuoden kokemusta ohjelmoijana, mutta vähempikin riittää, jos ansiot ovat muuten vahvat. Lisäksi vaatimuksena on sujuva suomen kielen taito.
Osaamistoive. Kuten nimemmekin full stackiin viittaa, toivomme, että meillä osataan useampaa lähestymistapaa: frontista, backistä ja cloudista 2/3 riittää. 3/3 on vielä hienompi!
-Frontista esimerkiksi: JavaScript ja TypeScript
-Back: Node.js, Java, C#
-Pilvi: AWS, Azure
Seniori-osaaja (+5 vuotta työssä hankittua kokemusta)! Jos nämä eivät ihan osuneet, niin tutustu muihin PHZ:n paikkoihin: https://ats.talentadore.com/apply/phz-muut-tyopaikat-phz-full-stack-oy/m2rGL7
Hakeminen on helppoa! Liitä vain cv:si tai linkki esim. LinkedIniin tai johonkin josta pääsemme paremmin tutustumaan taustaasi. Kaikkien etuna on, että pääset mahdollisimman vaivattomavasti ja nopeasti keskustelemaan työstä suoraan PHZ:n johdon kanssa, ja näin myös lupaamme toimia. Lisätiedot: Rekrytointitallin rekrytointikonsultti Tina Dahlgren. 040 554 2130 ja tina.dahlgren@rekrytointitalli.fi
Hei!
Eikö PHZ:n full stack -roolit ihan juuri osuneet osaamisalueeseesi?
Tässäpä muita alueita ja nimikkeitä, joita PHZ hakee:
Design (UI/UX)
Testaus (Robot Framework ja testauspäällikkö)
Devops koodaava sysadminn
Projektipäällikkö
Senior PHP-kehittäjä
CMS-kehittäjä
Embedded Senior C/C++
Pelikehittäjä (unity-peliohjelmoija, +5 vuotta kokemusta pelifirmassa)
Mikä meidät erottaa muista IT-konsulttifirmoista?
1) Palkkausmallimme on Helsingin paras.
2) Päämetodimme on ollut Extreme Programming jo vuodesta 2004 alkaen ja olemme infrastruktuurin puolella siirtyneet devops-malliin. Työilmapiirimme on rento ja vastustamme ylitöitä, sillä XP-filosofian mukaisesti on parempi tehdä korkealaatuista koodia virkeänä, kuin korjailla bugeja yömyöhään. Lue lisää yrityskulttuuristamme.
3) Teemme paljon muutakin mielenkiintoista, meillä on mm. oma pelistudio ja panostamme esportsiin.
Etsimme tiimiimme jatkuvasti uusia jäseniä, jotka haluavat tehdä mielummin tiimityötä huippukollegoiden kanssa kuin yksin. Yhtiömme omistaa henkilökunta, eikä meillä ole ulkopuolisia omistajia. Toivomme vähintään 5 vuoden kokemusta ohjelmoijana, mutta vähempikin riittää, jos ansiot ovat muuten vahvat. Lisäksi vaatimuksena on sujuva suomen kielen taito.
Hakeminen on helppoa! Liitä vain cv:si tai linkki esim. LinkedIniin tai johonkin josta pääsemme paremmin tutustumaan taustaasi. Kaikkien etuna on, että pääset mahdollisimman vaivattomavasti ja nopeasti keskustelemaan työstä suoraan PHZ:n johdon kanssa, ja näin myös lupaamme toimia. Lisätiedot: Rekrytointitallin rekrytointikonsultti Tina Dahlgren. 040 554 2130 ja tina.dahlgren@rekrytointitalli.fi
PHZ Full Stack Oy on ketterä IT-konsulttitalo, jonka kantavana toiminta-ajatuksena on rakentaa kestävän elinkaaren IT-järjestelmiä korkealla laadulla. Panostamme toiminnassamme vahvasti Lean- ja Agile-prosessimalleihin. Työskentelemme pääasiassa työparien muodostamissa tiimeissä, emmekä halua tehdä ylitöitä, vaan taata työntekijöillemme tasapainon työn ja muun elämän välillä. Mielenkiintoisten projektien ja mahtavien tiimikavereiden lisäksi tarjoamme aitoja mahdollisuuksia kehittyä koodarina. Asiakasprojektien ulkopuolella teemme myös omia tuote- ja pelikehitysprojekteja, joihin työntekijämme voivat osallistua oman päätyönsä ohella.
Nyt haemme uutta projektipäällikköä vastaamaan asiakasprojekteihin liittyvästä projektisuunnittelusta, läpiviennistä, valvonnasta sekä yhteydenpidosta asiakkaaseen. Tiimiisi muodostuu ohjelmistokehittäjistä, graafisista suunnittelijoista, testaajista, data-analyytikoista jne. Projektipäällikkömme eivät huku kymmeniin projekteihin, mutta työskentelevät kuitenkin useamman projektin kanssa samaan aikaan tai vaihtoehtoisesti hallinnoivat yhtä isompaa projektia.
Mitä sitten odotamme uudelta projektipäälliköltämme?
Projektipäällikkönä menestymisessä auttavat myös organisointitaidot, itsenäinen työskentelyote, hyvät vuorovaikutustaidot sekä erinomaiset asiakaspalvelutaidot. Lisäksi eduksesi on, jos tiedät mitä seuraavat asiat tarkoittavat ja sinulla on mahdollisesti kokemusta niistä: Snowflake, IT-immigration, business intelligence, Scrum Master, Kanban, Lean tai SAFe.
Mielekkäiden ja vaihtelevien asiakasprojektien lisäksi meillä on tarjolla:
Jos olet valmis liittymään tiimiimme, osoita kiinnostuksesi jättämällä CV:si Rekrytointitallin järjestelmään.
Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Tina Dahlgren, puh. 040 554 2130, maanantaisin ja tiistaisin klo 10-14.
Erteco on yli 100-vuotias Ruotsista lähtöisin oleva yksityisomistuksessa oleva yritys. Erteco on yksi Pohjoismaiden ja Baltian suurimmista muovi- ja kumimateriaalien jakelijoista, jonka tavoitteena on olla aktiivinen ja innovatiivinen kumppani asiakkaiden kehitysprojekteissa, tarjoten asiakkaille tukea ja palvelua mm. materiaalivalinnassa ja simulaatiossa. Ertecolla on toimistot kaikissa Pohjoismaissa ja liikevaihto on yli 100 MEUR. Yhteensä työntekijöitä Ertecolla on yli 40, joista viisi työskentelee Helsingin Pasilassa sijaitsevassa toimipisteessä.
Liiketoiminta- ja asiakaspalvelukoordinaattorimme jäädessä vanhempainvapaalle, etsimme nyt hänelle sijaista määräaikaiseen vuoden kestävään työsuhteeseen.
Mitä työ pitää sisällään?
Nykyinen liiketoiminta- ja asiakaspalvelukoordinaattorimme vastaa Suomen ja Baltian yritysasiakaspalvelusta, tilausten käsittelystä ja erilaisista hallinnollisista tehtävistä. Hän toimii päivittäin vuorovaikutuksessa asiakkaiden ja kollegoiden kanssa, jossa olet vastuussa hyvän palvelutason ylläpitämisestä. Lisäksi hänen vastuualueisiinsa kuuluu messujärjestelyitä sekä osallistuminen messuille yhdessä myyjiemme kanssa. Messuille osallistumme 1–2 kertaa vuodessa.
Mitä odotamme sinulta?
Olet hakemamme osaaja, jos olet asiakaspalvelun ammattilainen, jolla on hyvät kommunikointi- ja tietotekniset taidot. Sinulla on liiketalouden koulutus (tai vastaava). Meidän tiimimme on suomenkielinen, mutta yrityksemme konsernikieli on englanti, joten odotamme osaamista näistä kahdesta kielestä. Lisäksi ruotsin kielen osaamisesta on hyötyä, kun kommunikoit ruotsalaisten kollegoidesi kanssa. Toivomme sinun olevan proaktiivinen ja haluavan auttaa asiakkaita saamaan parhaat tuotteet käyttöönsä juuri silloin, kun he niitä tarvitsevat. Tehtävä vaatii järjestelmällisyyttä ja itseohjautuvuutta, koska emme usko mikromanageeraukseen. Eduksesi katsotaan kokemus varastonhallinnasta, kemian- ja/tai muoviteollisuudesta sekä messutyöskentelystä.
Mitä meillä saat?
Meillä saat itsenäisen työnkuvan, mahdollisuuden kehittyä asiakaspalvelun huippuammattilaiseksi sekä hyvät välineet työn tekemiseen. Perehdytyksen työhön saat äitiyslomalle jäävältä kollegaltamme. Työskentelemme hybridisti ja sinun tuleekin pystyä käymään toimistolla (Pasilassa) vähintään 2–3 päivää viikossa. Meillä pääset osaksi pientä, hyvähenkistä ja tehokasta tiimiä kansainväliseen ja kasvavaan yritykseen.
Miten sitten pääset osaksi Ertecon porukkaa? Laita hakemus Rekrytointitallin järjestelmään 4.8.2024 mennessä ja me jatkamme siitä. Rekrytointiprosessi etenee seuraavasti: Rekrytointitallin järjestämät haastattelut pidetään viikon 32 aikana etänä, jonka jälkeen pidetään Ertecon maajohtajan pitämät haastattelut. Lisäksi ennen valintaa hakijalle saatetaan järjestää soveltuvuusarvioinnit. Toivomme, että pääsisit aloittamaan työt syyskuun aikana, jotta ehdit oppimaan tehtävät ennen vakituisen työntekijän siirtymistä vanhempainvapaalle.
Mahdollisiin tiedusteluihin vastaa Rekrytointitallin Tina Dahlgren maanantaisin ja tiistaisin klo 10–14 numerossa 040 554 2130 (huom. lomalla 22.7.–4.8.)
Jubilee Oy on suomalainen, 30-vuotias perheyritys, joka keskittyy tapahtumakalusteiden ja -astioiden vuokraukseen. Tarjoamme kattavan valikoiman erilaisia vuokra-astioita ja -kalusteita. Palveluihimme kuuluvat myös kuljetus- ja kasauspalvelut, jotka takaavat onnistuneen tapahtuman järjestämisen. Päätoimipaikkamme sijaitsee Helsingin Vartiokylässä. Lue lisää: https://www.jubilee.fi/fi.
Työntekijämme siirtyessä eteenpäin urallaan, etsimme uutta esihenkilöä vastaamaan asiakaspalvelustamme ja astiavuokrauksestamme.
Tehtävässä vastaat astiamyynnistä ja siihen liittyvästä sisäisestä logistiikasta. Toimit esihenkilönä viidelle tiskauksen työntekijälle sekä yhdelle asiakaspalvelun ja myynnin työntekijälle. Olemme markkinajohtaja astiavuokrauksessa, ja valikoimamme liikkuvuudesta huolehtiminen on tärkeä osa työtäsi. Jatkossa tehtäviisi kuuluu myös tuotevalikoiman kehittäminen.
Työyhteisömme työskentelee tiiviissä yhteistyössä ja toimistolta löytyy aina apua ja tukea, joten odotamme myös sinulta joustavuutta auttaa muita tarvittaessa. Tehtävässä menestyminen edellyttää oma-aloitteisuutta, hyviä organisointitaitoja sekä tarkkuutta ja täsmällisyyttä. Aikaisempi kokemus ravintola- tai tapahtuma-alalta on eduksi, esimerkiksi vuoropäällikön tehtävissä. Työskentelemme toimistoltamme käsin Helsingistä ja työaikamme on pääsääntöisesti arkisin 8–16.
Odotamme sinulta:
Tarjoamme:
Haluaisitko osaksi mukavaa ja yhteen hiileen puhaltavaa tiimiämme? Jätä hakemuksesi Rekrytointitallin järjestelmään viimeistään 31.7. mennessä ja kerro, miksi juuri sinä sopisit meille. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, joten ethän viivyttele! Työt alkavat mahdollisimman pian, mutta viimeistään syyskuun alussa. Lisätietoja tehtävästä antaa maanantaisin ja tiistaisin 10–14 Rekrytointitallin Tina Dahlgren numerosta 040 554 2130 (lomalla 22.7-4.8.).
Parempi maailma – työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan – sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Vastuullisempi, viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. hygienia-, suojaus- ja turvallisuustuotteita, ilmanpuhdistusta, työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja ja ratkaisuja etäkohtaamisiin. Selkeänä kotimaisena markkinajohtajana kehitämme tarjontaamme jatkuvasti ja tarjoamme Taloustutkimuksen mukaan alan parasta asiakaspalvelua. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Lue lisää wulff.fi
Wulff -Yhtiöt Oyj:n työpiste-ergonomiaosaamista edustaa Wulff Ergonomia. Yritykset kiinnittävät jatkuvasti enemmän huomiota työpiste-ergonomiaan ja se näkyy myös Wulff Ergonomian vahvoissa myyntituloksissa. Sen lisäksi, että pidämme asiakkaistamme huolta, pidämme huolta myös omista työntekijöistämme ja se näkyy: keskimäärin Wulff Ergonomian myyjä on ollut yhtiön palveluksessa yli kymmenen vuotta. Katso meistä lisää: www.wulffergonomia.fi
Tule tekemään parempaa maailmaa työpaikka kerrallaan Wulff Ergonomian kanssa!
Etsimme nyt uutta ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖÄ toimimaan Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun myyntialueella!
Voit olla työurasi alkuvaiheessa, jonkin verran myyntitaustaa omaava tai jo enemmän kokemusta kartuttanut henkilö. Ergonomian tuntemuksesta jo etukäteen on toki hyötyä, mutta ennen muuta etsimme henkilöä, joka ymmärtää asiakasta ja osaa myydä.
Mitä ratkaisuja tarjoat asiakkaille?
Yritykset panostavat yhä enemmän henkilökuntaan ja työskentelyergonomiaan. Wulff Ergonomialla on paljon yksinmyyntioikeustuotteita, kotimaisia Avainlipputuotteita sekä ratkaisuja, joilla pystytään vaikuttamaan positiivisesti yksittäisen työntekijän elämänlaatuun ja sitä kautta myös asiakasyrityksen tuottavuuteen.
Millaista työsi meillä on?
Hankit uusia asiakkaita ja kehität toimintaa nykyisten asiakkaidemme kanssa. Tarjoamme helppoutta ja sujuvuutta asiakkaidemme hankintoihin henkilökohtaisella, asiantuntevalla ja paikallisella palvelulla.
Olet:
Tarjoamme sinulle:
Työ on vakituinen ja edellyttää ajokorttia; auton saat tarvittaessa yritykseltä. Palkkausmallimme on provisiopohjainen. Työn sisäänajovaiheessa (6kk) saat takuupalkan. Maksamme luonnollisesti myös kulukorvaukset ja tarjoamme lisänä kannustavan bonusjärjestelmän. Myyjillämme on vakiintuneet ja vakaat ansiot – ja Wulffilla on monta esimerkkiä siitä, että myös huippuansioille on hyvä mahdollisuus päästä.
Rekrytoinnin alkuvaihetta Wulffin kanssa hoitaa rekrytointikonsultti Tina Dahlgren Rekrytointitallista. Täytä hakemuksesi Rekrytointitallin järjestelmässä. Haku on auki 11.8.2024 asti, olethan nopea sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Mahdollisiin tiedusteluihin rekrytointiprosessista ja työtehtävästä vastaa Rekrytointitallin Tina Dahlgren (lomalla 22.7.-4.8.) maanantaisin ja tiistaisin klo 10–14 numerossa 040 554 2130. Yksityiskohtaisempiin kysymyksiin työtehtävästä vastaa tuleva esihenkilösi Joakim Hlavaty 040 560 1973.
Avainsanat: B2B, myynti, ergonomia, asiakkuuspäällikkö, account manager